Comunicació
Actualitat

El lloguer d’habitacions dobla el d’habitatges sencers a Lleida ciutat

Compartir aquesta entrada

Barcelona, 11 d’agost del 2025

La baixa oferta de lloguers es tradueix en una pujada dels preus que obliga moltes persones a haver d’optar per habitacions en pisos compartits. A Lleida ciutat s’ofereixen més del doble que pisos sencers, segons dades d’Idealista, el portal amb més ofertes a la demarcació. Només la meitat costen 300 euros o menys al mes.

El problema de l’habitatge, amb l’oferta de lloguers en mínims i els preus disparats, deixa moltes persones sense més opcions que viure en pisos compartits. A Idealista, el portal immobiliari amb més anuncis a Lleida, ahir hi havia 170 habitacions de lloguer a la capital. Són més del doble que els 82 habitatges sencers disponibles per arrendar al seu web. Així mateix, només 84 (ni la meitat) de les habitacions tenen un preu mensual de 300 euros o menys.

Pots llegir l’article sencer a https://www.segre.com/ca/lleida/250811/lloguer-d-habitacions-dobla-d-habitatges-sencers-lleida-ciutat_920006.html

Si vols estar informat sobre el mon de l'Administració de Finques, et pots subscriure per rebre aquestes noticies

Aquí cal posar el formulari de newsletter

Més actualitat

El sector es mou i nosaltres t’ho expliquem
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Espais destacats

Lorem ipsum dolor sit amet

RSC

Lorem ipsum dolor sit amet

Borsa de treball

Busques feina?

Revista Consell

Consulta-la!
Desplaça cap amunt