Data inici
Data fi
Horaris
Lloc
Informació
Solucions integrals per als administradors de finques
Alexandra Andrés - Consultora Senior en Conversia
- Formadora empresarial i coach personal i professional
- Llicenciatura en Administració d'Empreses i Màster en Màrqueting
- Especialista docent en màrqueting, comunicació i social media

Alexandra Andrés - Consultora Senior en Conversia
- Formadora empresarial i coach personal i professional
- Llicenciatura en Administració d'Empreses i Màster en Màrqueting
- Especialista docent en màrqueting, comunicació i social media
Objectiu
Els Administradors de Finques són una figura clau en la gestió de les Comunitats de Propietaris. Però, a més de vetllar pel bon compliment de les Comunitats de Propietaris, l'Administrador ha d'exercir amb solvència no sols una important càrrega de treball i responsabilitat, sinó també fer front als requeriments i obligacions a les quals està subjecte la seva pròpia activitat.
El proper 20 d'octubre de la mà de CONVERSIA, analitzarem les diverses normatives que, com a Administrador de Finques, afecten la teva activitat. Donada la interrelació existent entre les múltiples normatives que afecten al teu negoci, et mostraran com combinar la seva gestió en un únic interlocutor, garantint així una coordinació més efectiva i un nivell de compliment més eficient.
En aquesta sessió, revisarem les diverses normatives que, com a Administrador de Finques, afecten al teu negoci i et mostrarem com, gràcies al Servei Compliance, garantir una coordinació més efectiva i un nivell de compliment més eficient, en matèria de:
- Normativa de Facturació Electrònica
- Normativa de Protecció de Dades de Caràcter Personal
- Normativa de Registre Horari
- Normativa LSSI-CE
- Normativa de Prevenció de Riscos Penals
- Normativa de Prevenció del Blanqueig de Capitals
- Normativa en matèria d’Igualtat de Gènere
A més, informarem sobre les obligacions que les Comunitats que administreu tenen en relació a la normativa de Protecció de Dades Personals, així com en matèria preventiva i de Coordinació d'Activitats Empresarials.
Us presentarem eines essencials per a la teva tasca diària, com ara el Servei CAE assegurat, que permet optimitzar processos i garantir la seguretat i la validesa de la teva activitat.
CERTIFICAT En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d’assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d’assistència no obtindran cap acreditació.
Has de saber
- Si no s’arriba al número de participants previst, el Col·legi pot suspendre la Conferència o modificar la data.
- En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
- Si finalment no pots assistir, si us plau dona't de baixa enviant un correu al Col·legi (rp@cafbl.cat) i la teva plaça podrà ser assignada a un altre company.
Fes aquí la teva inscripció
Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te a:
o al telèfon de contacte 93 452 02 02
Altres cursos
Curs de Perfeccionament en Administració de Finques
Avançat Llei de Propietat Horitzontal Estatal /07
Tècniques per parlar en públic
Oficial d'arrendaments 2024
Espais destacats
A CAFBL destaquem
Cercador col·legiats
Troba al teu Administrador