Formació
Atenció al Client
Gestió Empresarial i Habilitats Humanes

Data inici

01/01/2025

Data fi

31/12/2025

Horaris

Horaris

Lloc

Informació

Gestió Empresarial i Habilitats Humanes
Resta formació
En curs

Qualitat en atenció al client

Aquest curs no estarà tutoritzat - Horari Flexible

Este curso no estará tutorizado - Horario Flexible

Objectiu

Aconseguir oferir un servei d'atenció i gestió telefònica òptim per a aconseguir una comprensió profunda de desenvolupament i assegurament de la bondat del servei prestat als nostres clients.
Aconseguir un adequat tractament personal al client, mostrant una imatge d'acord amb l'empresa que es representa i atenent correctament les diverses tipologies del client fins i tot en el cas que presentin queixes i/o reclamacions.

 

ProgramaPathCreated with Sketch.
  • Mòdul.- L'atenció telefònica al client
  • Mòdul.- L'atenció personal al client
InformacióPathCreated with Sketch.


CERTIFICAT En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d’assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d’assistència no obtindran cap acreditació.

AVÍS Et recordem que si vols la factura a nom de la Societat que tens registrada al CAFBL, cal que les inscripcions es facin accedint a la WEB amb el codi de la Societat i la contrasenya corresponent. Com es tracta d’un procés totalment automatitzat, de no fer-ho així la factura serà emesa a nom del Col·legiat, sense possibilitat de canviar-ho una cop feta la inscripció.

Has de saber

Compartir

Fes aquí la teva inscripció

Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te a:

o al telèfon de contacte 93 452 02 02

Altres cursos

Curs de Perfeccionament en Administració de Finques

Avançat Llei de Propietat Horitzontal Estatal /07

Tècniques per parlar en públic

Oficial d'arrendaments
2024

Espais destacats

A CAFBL destaquem

Troba al teu Administrador

Descobreix tots els cursos
Busques feina?
Desplaça cap amunt