Formació
Gestió d'Equips Virtuals de Treball
Gestió Empresarial i Habilitats Humanes
Data inici
									01/01/2025								
				Data fi
									31/12/2025								
				Horaris
Horaris
Lloc

Informació
									Gestió Empresarial i Habilitats Humanes								
				
									Resta formació								
				
									En curs								
				Gestió d'equips virtuals de treball
Aquest curs no estarà tutoritzat - Horari Flexible
- Formadora empresarial i coach personal i professional
 - Llicenciatura en Administració d'Empreses i Màster en Màrqueting
 - Especialista docent en màrqueting, comunicació i social media
 
															Este curso no estará tutorizado - Horario Flexible
- Formadora empresarial i coach personal i professional
 - Llicenciatura en Administració d'Empreses i Màster en Màrqueting
 - Especialista docent en màrqueting, comunicació i social media
 
Objectiu
- Conèixer les característiques, avantatges i reptes dels equips virtuals de treball.
 - Definir els passos per a la creació d'un equip de treball remot.
 - Conèixer estratègies efectives i pràctiques per a la gestió d'equips de treball virtuals.
 - Adquirir les competències de lideratge per a crear, desenvolupar i motivar a persones i equips virtuals.
 - Identificar els factors motivacionals dels membres de l'equip.
 - Conèixer les millors pràctiques de comunicació en els equips virtuals de treball.
 
Programa
- Equips Virtuals de Treball.
 - Avantatges dels Equips Virtuals de Treball.
 - Reptes i dificultats dels Equips Virtuals de Treball.
 - Actituds que afavoreixen l'èxit d'un equip de treball virtual.
 - Creació d'un equip virtual de treball.
 - Recomanacions per a liderar equips a distància.
 - La Comunicació en els Equips de Treball Virtuals.
 
Informació
CERTIFICAT En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d’assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d’assistència no obtindran cap acreditació.
AVÍS Et recordem que si vols la factura a nom de la Societat que tens registrada al CAFBL, cal que les inscripcions es facin accedint a la WEB amb el codi de la Societat i la contrasenya corresponent. Com es tracta d’un procés totalment automatitzat, de no fer-ho així la factura serà emesa a nom del Col·legiat, sense possibilitat de canviar-ho una cop feta la inscripció.
Has de saber
- Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre la formació o modificar les dates. Si la formació té un cost, només en aquest cas es retornarà l’import íntegre.
 - En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
 - Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat). Si la formació té un cost, les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència suposaran una retenció del 25 % de l’import.
 
																			
										Compartir									
																	
													Fes aquí la teva inscripció
Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te a: consultesformacio@cafbl.cat
o al telèfon de contacte 93 451 02 02
Altres cursos
Curs de Perfeccionament en Administració de Finques
Avançat Llei de Propietat Horitzontal Estatal /07
Tècniques per parlar en públic
Oficial d'arrendaments 2024
Serveis Col·legials
Confecció i legalització de llibres d'actes
Crea i legalitza llibres d’actes personalitzats.
Punt d'informació cadastral (PIC)
									Accedeix ràpidament a informació sobre immobles cadastrals.