Data inici
Data fi
Horaris
Horaris
Lloc
Informació
Gestió de queixes i reclamacions
Diego Albadalejo
- Formadora empresarial i coach personal i professional
- Llicenciatura en Administració d'Empreses i Màster en Màrqueting
- Especialista docent en màrqueting, comunicació i social media
Diego Albadalejo
- Formadora empresarial i coach personal i professional
- Llicenciatura en Administració d'Empreses i Màster en Màrqueting
- Especialista docent en màrqueting, comunicació i social media
Objectiu
• Potenciar una actitud receptiva, positiva i resolutiva davant les queixes i reclamacions.
• Convertir les queixes i reclamacions en situacions de millora interna i satisfacció i fidelització per al client.
• Disposar de tècniques i habilitats per a donar la resposta més adequada en cada cas.
• Establir el llenguatge a utilitzar per al tractament de situacions difícils.
• Desenvolupar les competències emocionals necessàries per a aconseguir la màxima satisfacció possible del client i el mínim desgast personal.
- Com gestionar queixes i suggeriments.
- Com respondre a les queixes i suggeriments.
- Pla d’aplicació.
CERTIFICAT En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d’assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d’assistència no obtindran cap acreditació.
Has de saber
- Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre la formació o modificar les dates. Si la formació té un cost, només en aquest cas es retornarà l’import íntegre.
- En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
- Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat). Si la formació té un cost, les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència suposaran una retenció del 25 % de l’import.
Fes aquí la teva inscripció
Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te a:
o al telèfon de contacte 93 452 02 02
Altres cursos
Curs de Perfeccionament en Administració de Finques
Avançat Llei de Propietat Horitzontal Estatal /07
Tècniques per parlar en públic
Oficial d'arrendaments 2024
Espais destacats
A CAFBL destaquem
Troba al teu Administrador