Data inici
Data fi
Horaris
Horaris
Lloc
Informació
Conceptes bàsics de l'administració de finques per a auxiliars administratius en propietat horitzontal
Montse Bassas / Albert Navarro / Carlota Perea
- Formadora empresarial i coach personal i professional
 - Llicenciatura en Administració d'Empreses i Màster en Màrqueting
 - Especialista docent en màrqueting, comunicació i social media
 
															Montse Bassas / Albert Navarro / Carlota Perea
- Formadora empresarial i coach personal i professional
 - Llicenciatura en Administració d'Empreses i Màster en Màrqueting
 - Especialista docent en màrqueting, comunicació i social media
 
Objectiu
El personal administratiu d'una administració de finques requereix coneixements inicials mínims sobre l'administració de comunitats de propietaris. Aquest curs pretén ser una aproximació a aquests conceptes per reduir el temps de formació i adaptació del personal que s'ha incorporat al nostre sector o tenen la intenció de fer-ho, facilitant així la integració a la dinàmica de les empreses d'administració de finques.
- Conceptes bàsics de Propietat Horitzontal.
	
- Què és una Comunitat de Propietaris? Despeses comunes i quota de participació, elements comuns i privatius, òrgans de la Comunitat, Juntes de Propietaris, convocatòries, actes i execució d'acords, liquidació anual.
 
 
- Documentació bàsica en Administració de Finques.
	
- Contractes de serveis, subministraments, obra, ITE, inspeccions periòdiques.
 
 
- Assegurances per protegir el patrimoni.
	
- Assegurances recomanades per tipologia de client.
 - Estructura bàsica assegurances multirrisc.
 - Què passa en cas de sinistre?
 - Diccionari de conceptes.
 
 
- Gestió bàsica d'incidències.
	
- Atenció telefònica, seguiment i gestió d'incidències.
 
 
CERTIFICAT En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d’assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d’assistència no obtindran cap acreditació.
Has de saber
- Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre la formació o modificar les dates. Si la formació té un cost, només en aquest cas es retornarà l’import íntegre.
 - En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
 - Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat). Si la formació té un cost, les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència suposaran una retenció del 25 % de l’import.
 
Fes aquí la teva inscripció
Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te a: consultesformacio@cafbl.cat
o al telèfon de contacte 93 451 02 02
Altres cursos
Curs de Perfeccionament en Administració de Finques
Avançat Llei de Propietat Horitzontal Estatal /07
Tècniques per parlar en públic
Oficial d'arrendaments 2024
Serveis Col·legials
Confecció i legalització de llibres d'actes
Crea i legalitza llibres d’actes personalitzats.