Formació
Facturació electrònica
Finances i Fiscalitat
Data inici
12/05/2025
Data fi
13/05/2025
Horaris
10:00
Horaris
13:00
Lloc
Connexió ZOOM
Informació
Finances i Fiscalitat
Bonificat
Properament
30
Transició a la facturació electrònica: implementació i funcionament
Lluís Garcia-Gascón Sala / Xavier López Remolà / Enric Rius Macias
- Formadora empresarial i coach personal i professional
- Llicenciatura en Administració d'Empreses i Màster en Màrqueting
- Especialista docent en màrqueting, comunicació i social media
Lluís Garcia-Gascón Sala / Xavier López Remolà / Enric Rius Macias
- Formadora empresarial i coach personal i professional
- Llicenciatura en Administració d'Empreses i Màster en Màrqueting
- Especialista docent en màrqueting, comunicació i social media
Objectiu
- Comprendre les normes i regulacions de facturació per garantir la conformitat legal.
- Valorar els avantatges i inconvenients del sistema Verifactu vs el SII.
- Aplicar correctament les normes de facturació en diferents contextos empresarials.
- Configurar i gestionar correctament el sistema de facturació electrònica.
- Conèixer els avantatges i reptes de la facturació electrònica i com superar-los amb èxit.
- Implementar les mesures necessàries per complir amb les exigències de Verifactu i evitar possibles sancions.
Programa
- Normes de facturació. Què s'ha de fer per facturar correctament.
- Facturació electrònica. Qui, com i quan s'ha de posar en marxa i com funcionarà?
- Verifactu. Com i a qui afecta?
- Fer autoevaluació de la facturació. Això és únicament un canvi de programa o cal tenir en compte més temes?
- SII vs Verifactu. Cal prendre una decisió sobre quin sistema em pot ser més favorable.
Informació
CERTIFICAT En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d’assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d’assistència no obtindran cap acreditació.
AVÍS Et recordem que si vols la factura a nom de la Societat que tens registrada al CAFBL, cal que les inscripcions es facin accedint a la WEB amb el codi de la Societat i la contrasenya corresponent. Com es tracta d’un procés totalment automatitzat, de no fer-ho així la factura serà emesa a nom del Col·legiat, sense possibilitat de canviar-ho una cop feta la inscripció.
Has de saber
- Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre la formació o modificar les dates. Si la formació té un cost, només en aquest cas es retornarà l’import íntegre.
- En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
- Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat). Si la formació té un cost, les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència suposaran una retenció del 25 % de l’import.
Compartir
Fes aquí la teva inscripció
Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te a:
o al telèfon de contacte 93 452 02 02
Altres cursos
Curs de Perfeccionament en Administració de Finques
Avançat Llei de Propietat Horitzontal Estatal /07
Tècniques per parlar en públic
Oficial d'arrendaments 2024
Espais destacats
A CAFBL destaquem
Troba al teu Administrador
Descobreix tots els cursos
Busques feina?