Data inici
Data fi
Horaris
Horaris
Lloc
Informació
50 preguntes habituals en administració de finques. faq's de l'assessoria jurídica i assessoria fiscal del cafbl.
Lluís Bou / Gilbert Casanovas / Mar Escutia
- Formadora empresarial i coach personal i professional
- Llicenciatura en Administració d'Empreses i Màster en Màrqueting
- Especialista docent en màrqueting, comunicació i social media
Lluís Bou / Gilbert Casanovas / Mar Escutia
- Formadora empresarial i coach personal i professional
- Llicenciatura en Administració d'Empreses i Màster en Màrqueting
- Especialista docent en màrqueting, comunicació i social media
Objectiu
Divulgar amb caràcter formatiu les consultes més habituals rebudes a l'assessoria jurídica del CAFBL. Abordarem des d'un punt de vista teòric-pràctic aquelles qüestions més controvertides plantejades als assessors jurídics, en una formació orientada al debat obert entre els ponents i els col·legiats, així com aquelles qüestions més senzilles que tot administrador de finques ha de conèixer però regularment generen controvèrsies interpretació.
- Adopció d'acords.
- Funcions de l'administrador i del president.
- Obres i reparacions a comunitats de propietaris.
- Actes comunitàries.
- Traspassos de carteres.
- Clàusules nul·les en arrendaments.
- Durada dels contractes.
- Repercussió de despeses a l'arrendatari.
- Obres i reparacions en arrendaments.
- Contenció de rendes.
- Concepte gran tenidor.
CERTIFICAT En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d’assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d’assistència no obtindran cap acreditació.
Has de saber
- Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre la formació o modificar les dates. Si la formació té un cost, només en aquest cas es retornarà l’import íntegre.
- En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
- Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat). Si la formació té un cost, les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència suposaran una retenció del 25 % de l’import.
Fes aquí la teva inscripció
Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te a: consultesformacio@cafbl.cat
o al telèfon de contacte 93 451 02 02
Altres cursos
Curs de Perfeccionament en Administració de Finques
Avançat Llei de Propietat Horitzontal Estatal /07
Tècniques per parlar en públic
Oficial d'arrendaments 2024
Espais destacats
A CAFBL destaquem
Troba al teu Administrador