Comunicació
Actualitat

Ampliació del termini de subvencions d’antenització del segon dividend digital a les comunitats de propietaris

Compartir aquesta entrada

Amb data 5 d’agost de 2021 es va publicar en el BOE el Real Decreto 587/2021, de 20 de julio, por el que se regula la concesión de subvenciones destinadas a compensar los costes en que las comunidades de propietarios han incurrido para garantizar la recepción o el acceso a los servicios de comunicación audiovisual televisiva con motivo de la liberación de la banda de frecuencias 694-790 MHz.

L’aspecte a destacar d’aquest nou RD és que s’AMPLIA EL TERMINI PER A LA TRAMITACIÓ DE LES SUBVENCIONS D’ANTENITZACIÓ  DEL SEGON DIVIDEND DIGITAL FINS AL 31 D’OCTUBRE DE 2021, donat que els terminis de la primera convocatòria i la seva pròrroga no van ser suficients perquè tots els possibles ciutadans beneficiaris d’aquests ajuts hi podessin accedir.

Recordeu que en funció de les actuacions sobre la infraestructura, les subvencions per a les comunitats de veïns poden anar des dels 104,3 € fins a 677,95 €, per a la infraestructura de recepció de televisió que hagi requerit de la instal·lació d’equipament addicional per a sis múltiples digitals.

Es pot obtenir la informació per a sol·licitar aquests ajuts a la web: www.televisiondigital.es

Si vols estar informat sobre el mon de l'Administració de Finques, et pots subscriure per rebre aquestes noticies

Aquí cal posar el formulari de newsletter

Més actualitat

El sector es mou i nosaltres t’ho expliquem
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Espais destacats

Lorem ipsum dolor sit amet

RSC

Lorem ipsum dolor sit amet

Borsa de treball

Busques feina?

Revista Consell

Consulta-la!
Desplaça cap amunt