Comunicació
Actualitat

Balcons a preu d’or per veure la visita del Papa?

Compartir aquesta entrada

Barcelona, 2 de juny del 2026

En els darrers dies han aparegut anuncis de persones que ofereixen els seus balcons per veure de prop la visita del Papa. Una pràctica que ha generat dubtes sobre la legalitat de l’ús dels espais privatius i sobre quins límits poden existir en aquests casos.

La vicepresidenta del CAFBL, Elisabet Carbonell Bonet, ha participat al programa La Selva de 3Cat, on ha analitzat aquesta qüestió i ha explicat què cal tenir en compte quan es vol destinar un balcó o un altre espai privatiu a una activitat d’aquest tipus.

Durant la seva intervenció, Carbonell ha abordat també les diferències entre propietaris i llogaters, així com les possibles limitacions derivades de la normativa i de les característiques de cada comunitat de propietaris.

Pots veure el programa complet al web de 3Cat. La selva – 02/06/2026 – 3Cat

Si vols estar informat sobre el mon de l'Administració de Finques, et pots subscriure per rebre aquestes noticies

Aquí cal posar el formulari de newsletter

Més actualitat

El sector es mou i nosaltres t’ho expliquem
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Espais destacats

Lorem ipsum dolor sit amet

RSC

Lorem ipsum dolor sit amet

Borsa de treball

Busques feina?

Revista Consell

Consulta-la!
Desplaça cap amunt