Ciutadania
Compromesos amb la gestió responsable: habitatges segurs i comunitats sostenibles

Per què triar un Administrador de Finques Col·legiat?

Un Administrador de Finques Col·legiat és essencial per garantir una gestió eficaç i transparent de les comunitats de propietaris. La seva expertesa en aspectes legals i gestió assegura que es compleixin les lleis i es gestionin adequadament els recursos. Això ajuda a prevenir conflictes entre veïns i a mantenir l’harmonia dins de la comunitat, millorant així la qualitat de vida dels residents.

Amb un gran compromís en el treball comunitari, pel coneixement de realitats difícils sovint existents a les comunitats de propietaris que administren, els fa importants col·laboradors de les Administracions Públiques per aconseguir la seva intervenció social i recentment han estat declarats professió essencial.

Les nostres funcions

Administradors de patrimoni aliè en règim de lloguer

L’Administrador de Finques selecciona l’arrendatari; redacta i formalitza el contracte; vetlla pel seu bon compliment en garantia dels drets del llogater i del propietari tant en el manteniment i conservació de l’immoble arrendat com en relació al compliment de les obligacions i en la gestió del cobrament de morosos.

Gestors de les comunitats de propietaris

Vetlla pel bon règim de l’immoble, prepara el pla de despeses i ingressos, executa els acords adoptats en matèria d’obres, realitza pagaments i cobraments i assessora. Duu una adequada comptabilitat, prevenint la morositat i el sobre endeutament de les famílies i ajuda a mantenir la convivència entre els components de la Comunitat.

Mediador, Àrbitre i Pèrit Judicial

En situacions de conflictes derivats de la convivència diària, gràcies a la seva vinculació continuada a l’immoble, té un profund coneixement tant de la realitat de la finca com de la dels seus veïns, fet que li permet aportar solucions i afavorir l’entesa entre veïns. També  desenvolupa tasques de valoració d’immobles amb valor de prova judicial.

Secretari de la Comunitat

D’acord amb el President convoca la Junta de Propietaris, assisteix a les reunions que normalment dirigeix, redacta les actes i practica les notificacions i comunicacions que pertoquin.

Assessor global a la comunitat

Acompanya en el compliment de les obligacions que afectin l’immoble, informa i tramita ajuts i subvencions en obres de reparació i rehabilitació. Vetlla perquè els immobles compleixin amb la normativa: revisions periòdiques com la Inspecció Tècnica de l’Edifici, reglaments de baixa tensió, codis de construcció, etc., fet essencial per la seguretat i benestar dels residents.

Agent immobiliari

L’Administrador de Finques Col·legiat pot intervenir en operacions d’intermediació en lloguers i en compravenda.

Administradors de patrimoni aliè en règim de lloguer
l’administrador selecciona l’arrendatari; redacta i formalitza el contracte; vetlla pel seu bon compliment en garantia dels drets del llogater i del propietari tant en el manteniment i conservació de l’immoble arrendat com en relació al compliment de les obligacions i en la gestió del cobrament de morosos.
Gestors de les comunitats de propietaris
vetlla pel bon règim de l’immoble, prepara el pla de despeses i ingressos, executa els acords adoptats en matèria d’obres, realitza pagaments i cobraments i assessora. Duu una adequada comptabilitat, prevenint la morositat i el sobre endeutament de les famílies i ajuda a mantenir la convivència entre els components de la Comunitat.
Mediador i Àrbitre
en situacions de conflictes derivats de la convivència: gràcies a la seva vinculació continuada a l’immoble, te un profund coneixement tant de la realitat de la finca com de la dels seus veïns.
Secretari de la Comunitat
i d’acord amb el President convoca la Junta, assisteix a les reunions que normalment dirigeix, redacta les actes i practica les notificacions i comunicacions que pertoquin.
Pèrits judicials
desenvolupa tasques de valoració d’immobles.
Assessor global a la comunitat
Acompanya en el compliment de totes les obligacions que afectin l’immoble, informa i quan pertoca tramita ajuts i subvencions en obres de reparació i rehabilitació. Els Administradors de Finques vetllen per tal que els immobles compleixin amb tota la normativa: fet essencial per la seguretat i benestar dels residents. L’Administrador de Finques acompanya en el compliment de totes les revisions periòdiques com la Inspecció Tècnica de l’Edifici, reglaments de baixa tensió, codis de construcció, requisits de seguretat, etc. Donar compliment a aquestes exigències contribueixi a mantenir un entorn estable, habitable i segur per a les persones.
Agent immobiliari
en operacions d’intermediació de lloguers i compravenda.

Serveis Col·legials

Edit Template
Desplaça cap amunt