Ciutadania
Compromesos amb la gestió responsable: habitatges segurs i comunitats sostenibles

Per què triar un Administrador de Finques Col·legiat?

Els Administradors de Finques Col·legiats són professionals essencials per garantir una gestió eficaç, transparent i segura de les comunitats de propietaris i del patrimoni immobiliari en règim de lloguer. No només gestionen, sinó que anticipen, assessoren, faciliten i construeixen convivència. Són professionals de confiança que asseguren el compliment de la normativa, la bona convivència i la protecció dels interessos tant dels propietaris com dels llogaters.

Comptar amb un Administrador de Finques Col·legiat és sinònim de tranquil·litat, seguretat i professionalitat.

En què et pot ajudar?

GESTIONA

Tranquil·litat, eficiència i control

  • Control de comptes, pressupostos i finances
  • Pagaments a proveïdors i seguiment econòmic
  • Gestió d’incidències, avaries i manteniments
  • Coordinació de reparacions i serveis
  • Gestió de comunitats: organització de juntes i seguiment d’acords
  • Gestió de lloguers: cerca d’inquilins, contractes, cobraments i condicions

ACTUA PREVENTIVAMENT

Sempre un pas endavant

  • Diagnòstics preventius de l’estat de l’edifici
  • Seguiment tècnic i normatiu
  • Previsió de despeses i inversions futures
  • Control legal per evitar sancions

ASSESSORA

Coneixement expert i guia estratègica

  • Assessorament legal i normatiu
  • Planificació de projectes (rehabilitacions, ascensors, instal·lacions)
  • Recomanació de tècnics i gestió d’obra eficient
  • Accés i tramitació de subvencions i ajuts
  • Plans d’estalvi energètic i sostenibilitat

FACILITA

Ajuda a que les decisions es materialitzin

  • Media conflictes veïnals amb imparcialitat
  • Agilitza processos i tràmits
  • Dinamitza iniciatives i propostes comunitàries

INTEGRA

Construeix convivència i xarxa

  • Fomenta la cohesió i el vincle veïnal
  • Promou serveis col·lectius: compra conjunta, eficiència energètica, etc.
  • Connecta l’edifici amb l’entorn i el futur
Administradors de patrimoni aliè en règim de lloguer
l’administrador selecciona l’arrendatari; redacta i formalitza el contracte; vetlla pel seu bon compliment en garantia dels drets del llogater i del propietari tant en el manteniment i conservació de l’immoble arrendat com en relació al compliment de les obligacions i en la gestió del cobrament de morosos.
Gestors de les comunitats de propietaris
vetlla pel bon règim de l’immoble, prepara el pla de despeses i ingressos, executa els acords adoptats en matèria d’obres, realitza pagaments i cobraments i assessora. Duu una adequada comptabilitat, prevenint la morositat i el sobre endeutament de les famílies i ajuda a mantenir la convivència entre els components de la Comunitat.
Mediador i Àrbitre
en situacions de conflictes derivats de la convivència: gràcies a la seva vinculació continuada a l’immoble, te un profund coneixement tant de la realitat de la finca com de la dels seus veïns.
Secretari de la Comunitat
i d’acord amb el President convoca la Junta, assisteix a les reunions que normalment dirigeix, redacta les actes i practica les notificacions i comunicacions que pertoquin.
Pèrits judicials
desenvolupa tasques de valoració d’immobles.
Assessor global a la comunitat
Acompanya en el compliment de totes les obligacions que afectin l’immoble, informa i quan pertoca tramita ajuts i subvencions en obres de reparació i rehabilitació. Els Administradors de Finques vetllen per tal que els immobles compleixin amb tota la normativa: fet essencial per la seguretat i benestar dels residents. L’Administrador de Finques acompanya en el compliment de totes les revisions periòdiques com la Inspecció Tècnica de l’Edifici, reglaments de baixa tensió, codis de construcció, requisits de seguretat, etc. Donar compliment a aquestes exigències contribueixi a mantenir un entorn estable, habitable i segur per a les persones.
Agent immobiliari
en operacions d’intermediació de lloguers i compravenda.

Serveis Col·legials

Edit Template
Desplaça cap amunt