Ciutadania
Compromesos amb tu
Servei d'Atenció al Ciutadà
Aquí trobaràs un conjunt de recursos destinats a proporcionar informació, suport i assistència a la ciutadania, amb l’objectiu principal de millorar la qualitat del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona i Lleida.
Informació i Recursos
Suport
Orientem en la realització de tràmits, com ara sol·licituds de documents, queixes, o reclamacions.
Canals d'Atenció
Pot actuar mitjançant diversos canals com telèfons d’atenció, correus electrònics, oficines presencials, i plataformes digitals.
Resolució de Queixes
Acull i gestiona queixes, suggeriments o incidències per millorar la qualitat dels serveis oferts.
Pots adreçar-te a nosaltres a través de múltiples canals d'atenció:
Si tens alguna queixa contra un Administrador de Finques, pots realitzar la teva instància a través de la Seu Electrònica.
Serveis Col·legials
Confecció i legalització de llibres d'actes
Crea i legalitza llibres d’actes personalitzats.
Punt d'informació cadastral (PIC)
Accedeix ràpidament a informació sobre immobles cadastrals.