Ciutadania
Compromesos amb tu

Servei d'Atenció al Ciutadà

Aquí trobaràs un conjunt de recursos destinats a proporcionar informació, suport i assistència a la ciutadania, amb l’objectiu principal de millorar la qualitat del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona i Lleida.

Informació i Recursos

Suport

Orientem en la realització de tràmits, com ara sol·licituds de documents, queixes, o reclamacions.

Canals d'Atenció

Pot actuar mitjançant diversos canals com telèfons d’atenció, correus electrònics, oficines presencials, i plataformes digitals.

Resolució de Queixes

Acull i gestiona queixes, suggeriments o incidències per millorar la qualitat dels serveis oferts.

Pots adreçar-te a nosaltres a través de múltiples canals d'atenció:

Telefònicament (de 8.30 h a 14 h)

Presencialment (de 8.30 h a 14 h)

Si tens alguna queixa contra un Administrador de Finques, pots realitzar la teva instància a través de la Seu Electrònica.

Serveis Col·legials

Edit Template
Desplaça cap amunt