El Col·legi
Vetlla per l’exercici ètic de la professió

Qui som els Administradors de Finques Col·legiats?

Som experts en habitatge

Som professionals lliberals que, de manera habitual, continuada i retribuïda, prestem serveis d’administració i assessorament tant als propietaris de béns immobles, ja siguin rústics o urbans com als consumidors i usuaris dels immobles.
L’activitat de l’Administrador de Finques és de gran valor socioeconòmic ja que impacta, de forma directa i pràctica a la vida dels ciutadans i a la dels seus habitatges.
Vetllem per un parc d’habitatges segur, sostenible i assequible.
La nostra professió te una elevada funció social atès que fem acompanyament comunitari a les persones que viuen en règim de propietat horitzontal davant de tots els reptes derivats de la convivència ordinària, de la necessitat de manteniment i rehabilitació dels espais comunitaris i dels reptes de sostenibilitat i accessibilitat derivats de les exigències del progrés social en el què ens trobem.

En què et podem ajudar?

Administradors de patrimoni aliè en règim de lloguer
l’administrador selecciona l’arrendatari; redacta i formalitza el contracte; vetlla pel seu bon compliment en garantia dels drets del llogater i del propietari tant en el manteniment i conservació de l’immoble arrendat com en relació al compliment de les obligacions i en la gestió del cobrament de morosos.
Gestors de les comunitats de propietaris
vetlla pel bon règim de l’immoble, prepara el pla de despeses i ingressos, executa els acords adoptats en matèria d’obres, realitza pagaments i cobraments i assessora. Duu una adequada comptabilitat, prevenint la morositat i el sobre endeutament de les famílies i ajuda a mantenir la convivència entre els components de la Comunitat.
Mediador i Àrbitre
en situacions de conflictes derivats de la convivència: gràcies a la seva vinculació continuada a l’immoble, te un profund coneixement tant de la realitat de la finca com de la dels seus veïns.
Secretari de la Comunitat
i d’acord amb el President convoca la Junta, assisteix a les reunions que normalment dirigeix, redacta les actes i practica les notificacions i comunicacions que pertoquin.
Pèrits judicials
desenvolupa tasques de valoració d’immobles.
Assessor global a la comunitat
Acompanya en el compliment de totes les obligacions que afectin l’immoble, informa i quan pertoca tramita ajuts i subvencions en obres de reparació i rehabilitació. Els Administradors de Finques vetllen per tal que els immobles compleixin amb tota la normativa: fet essencial per la seguretat i benestar dels residents. L’Administrador de Finques acompanya en el compliment de totes les revisions periòdiques com la Inspecció Tècnica de l’Edifici, reglaments de baixa tensió, codis de construcció, requisits de seguretat, etc. Donar compliment a aquestes exigències contribueixi a mantenir un entorn estable, habitable i segur per a les persones.
Agent immobiliari
en operacions d’intermediació de lloguers i compravenda.

En què et podem ajudar?

Administradors de patrimoni aliè en règim de lloguer

L’administrador procura un arrendatari; redacta i formalitza el contracte; vetlla pel seu bon compliment en garantia dels drets del llogater i del propietari tant en el manteniment i conservació de l’immoble arrendat com en relació al compliment de les obligacions i en la gestió del cobrament de morosos.

Gestors de les comunitats de propietaris

Vetlla pel bon règim de l’immoble, prepara el pla de despeses i ingressos, executa els acords adoptats en matèria d’obres, realitza pagaments i cobraments i assessora. Duu una adequada comptabilitat, prevenint la morositat i el sobre endeutament de les famílies i ajuda a mantenir la convivència entre els components de la Comunitat.

Mediador, Àrbitre i Pèrit Judicial

En situacions de conflictes derivats de la convivència diària, gràcies a la seva vinculació continuada a l’immoble, té un profund coneixement tant de la realitat de la finca com de la dels seus veïns, fet que li permet aportar solucions i afavorir l’entesa entre veïns. També  desenvolupa tasques de valoració d’immobles amb valor de prova judicial.

Secretari de la Comunitat

D’acord amb el President, convoca la Junta de Propietaris, assisteix a les reunions que normalment dirigeix, promou els acords, redacta les actes i practica les notificacions, comunicacions i certificacions que pertoquin.

Assessor global a la comunitat

Acompanya en el compliment de les obligacions que afectin l’immoble, informa i tramita ajuts i subvencions en obres de reparació i rehabilitació. Vetlla perquè els immobles compleixin amb la normativa: revisions periòdiques com la Inspecció Tècnica de l’Edifici, reglaments de baixa tensió, codis de construcció, etc., fet essencial per la seguretat i benestar dels residents.

Agent immobiliari

L’Administrador de Finques Col·legiat pot intervenir en operacions d’intermediació en lloguers i en compravenda.

Administradors de patrimoni aliè en règim de lloguer
l’administrador selecciona l’arrendatari; redacta i formalitza el contracte; vetlla pel seu bon compliment en garantia dels drets del llogater i del propietari tant en el manteniment i conservació de l’immoble arrendat com en relació al compliment de les obligacions i en la gestió del cobrament de morosos.
Gestors de les comunitats de propietaris
vetlla pel bon règim de l’immoble, prepara el pla de despeses i ingressos, executa els acords adoptats en matèria d’obres, realitza pagaments i cobraments i assessora. Duu una adequada comptabilitat, prevenint la morositat i el sobre endeutament de les famílies i ajuda a mantenir la convivència entre els components de la Comunitat.
Mediador i Àrbitre
en situacions de conflictes derivats de la convivència: gràcies a la seva vinculació continuada a l’immoble, te un profund coneixement tant de la realitat de la finca com de la dels seus veïns.
Secretari de la Comunitat
i d’acord amb el President convoca la Junta, assisteix a les reunions que normalment dirigeix, redacta les actes i practica les notificacions i comunicacions que pertoquin.
Pèrits judicials
desenvolupa tasques de valoració d’immobles.
Assessor global a la comunitat
Acompanya en el compliment de totes les obligacions que afectin l’immoble, informa i quan pertoca tramita ajuts i subvencions en obres de reparació i rehabilitació. Els Administradors de Finques vetllen per tal que els immobles compleixin amb tota la normativa: fet essencial per la seguretat i benestar dels residents. L’Administrador de Finques acompanya en el compliment de totes les revisions periòdiques com la Inspecció Tècnica de l’Edifici, reglaments de baixa tensió, codis de construcció, requisits de seguretat, etc. Donar compliment a aquestes exigències contribueixi a mantenir un entorn estable, habitable i segur per a les persones.
Agent immobiliari
en operacions d’intermediació de lloguers i compravenda.

Noves exigències socials

Com a conseqüència de les exigències derivades dels reptes socials de sostenibilitat, accessibilitat universal, eficiència energètica actuals, la professió d’Administrador de Fiques adquireix una major transcendència en l’interès general, en tant en quant el seu àmbit d’actuació pivota en l’habitatge com a bé de primera necessitat; en les persones consumidores que reben els seus serveis; i en la ciutadania en general en tant que realitzen tant tasques de conscienciació i sensibilització com autèntiques tasques d’acompanyament comunitari.

Serveis Col·legials

Edit Template
Desplaça cap amunt