Comunicació
Actualitat

Els reptes del mercat de l’habitatge

Compartir aquesta entrada

Barcelona, 22 de setembre del 2026

La manca d’habitatge és un problema social i estructural que afecta tant propietaris com llogaters. En aquest context, la confrontació entre les dues parts no contribueix a resoldre les dificultats actuals del mercat de l’habitatge.

Lourdes Ciuró i Buldó, assessora jurídica del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida, ha intervingut al programa Connecta’t de TV Sabadell-Vallès per analitzar la situació actual i reflexionar sobre com recuperar la confiança entre propietaris i llogaters.

Durant la seva intervenció, Ciuró ha destacat la necessitat de disposar d’una legislació adequada i d’un marc de garanties que permeti a totes dues parts conèixer els seus drets, deures i obligacions, i tenir la seguretat que es compliran.

En aquest sentit, ha defensat la necessitat d’abordar el problema de l’habitatge des d’una perspectiva global, amb respostes que tinguin en compte les necessitats i responsabilitats de propietaris i llogaters.

Recupera la intervenció completa de Lourdes Ciuró a Connecta’t de TV Sabadell-Vallès. Connecta’t amb Josep Marín, Lourdes Ciuró, Oriol Sorrat i Ona Gutiérrez – TV Sabadell

Si vols estar informat sobre el mon de l'Administració de Finques, et pots subscriure per rebre aquestes noticies

Aquí cal posar el formulari de newsletter

Més actualitat

El sector es mou i nosaltres t’ho expliquem
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Espais destacats

Lorem ipsum dolor sit amet

RSC

Lorem ipsum dolor sit amet

Borsa de treball

Busques feina?

Revista Consell

Consulta-la!
Desplaça cap amunt