Registre de Societats

Suport per a Administradors de Finques Col·legiats
El Registre de Societats és una eina que permet als Administradors de Finques Col·legiats organitzar-se en societats instrumentals o professionals per facilitar el desenvolupament de la seva activitat diària. Aquest registre és essencial per complir amb les normatives legals i proporcionar un marc de col·laboració i suport mutu entre els professionals del sector.
Avantatges d'estar inscrit
en el Registre de Societats
Reconeguda Professionalitat
La inscripció en el registre proporciona una garantia de qualitat i responsabilitat als clients, ja que assegura que els administradors de la societat estan col·legiats i en exercici i compleixen amb els requisits professionals.
Responsabilitat Civil
Els administradors de la societat assumeixen la responsabilitat civil derivada de l’activitat de la societat de manera solidària, oferint un nivell addicional de seguretat per als clients.
Facilitació de Recursos
Organitzar-se en forma societària permet als administradors compartir recursos materials i humans, així com reduir costos i despeses operatives.
Accés a Beneficis Exclusius
Flexibilitat Legal
Pel fet d’estar d’alta en aquest registre, els administradors poden operar com a persones jurídiques, facilitant la gestió administrativa i legal del seu negoci.
Flexibilitat organitzativa
Els Oficials Habilitats i els Oficials d’Arrendaments poden donar-se d’alta a través de la societat.
Per registrar la teva societat has d’accedir a la intranet, o fer-ho a través de la seu electrònica.
Preguntes freqüents
El Registre de Societats és un registre col·legial on els Administradors de Finques Col·legiats en exercici poden inscriure les seves societats instrumentals o professionals, garantint així la seva legalitat i autorització per operar.
Els Administradors de Finques Col·legiats en exercici.
- Que l’objecte social contingui: “Prestació de mitjans per al desenvolupament de l’Administració de Finques”.
- Que es faci constar que la majoria del capital social o de les participacions de l’entitat, haurà d’estar ostentada per socis o associats Administradors de Finques Col·legiats en exercici.
- Que els socis majoritaris sol·licitants de la inscripció siguin Administradors de Finques Col·legiats en exercici. S’ha de fer constar que la transmissió de la majoria de les accions només es pot fer a favor d’Administradors de Finques Col·legiats en exercici.
- S’ha de fer constar que el càrrec d’Administrador i/o membre del Consell d’Administració de la Societat només pugui ser ocupat per Administradors de Finques Col·legiats en exercici,
Un sol pagament de 121,00 euros.
Els avantatges inclouen la cobertura d’assegurances col·legials, accés a l’Agència Tributària, i la capacitat de facturar serveis professionals.
La documentació inclou la instància de sol·licitud d’alta i declaració jurada, fotocòpia del NIF de la societat, fotocòpia del DNI dels socis, l’escriptura de constitució de la societat i, si escau, la documentació de modificacions posteriors.
Davant de qualsevol canvi a la societat, ha de ser comunicada al Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida, adjuntant la seva oportuna documentació. No fer-ho pot suposar sancions.
El Registre de Societats és gestionat pel Col·legi, que es responsable de la seva inscripció, manteniment i actualització.
Si teniu més preguntes o necessiteu informació addicional, no dubteu a posar-vos en contacte amb el Col·legi o consultar els Estatuts i reglaments aplicables.
Serveis Col·legials
Confecció i legalització de llibres d'actes
Crea i legalitza llibres d’actes personalitzats.