Comunicació
Actualitat

PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS EN LES COMUNITATS DE PROPIETARIS

Compartir aquesta entrada

La Llei 31/1995, de 8 de novembre, de prevenció de riscos laborals i les seves normes de desenvolupament són aplicables en l’àmbit de les relacions laborals regulades en l’Estatut dels Treballadors. Per aquest motiu, les comunitats de propietaris que tinguin contractada per compte d’altri a una persona treballadora, ja sigui portera, conserge, jardinera, neteja, etc., té les mateixes obligacions que qualsevol empresa en l’àmbit de la prevenció de riscos laborals.

Una altra qüestió succeeix quan la comunitat de propietaris no disposa de treballadors propis en el seu centre de treball. En aquest cas, el nivell d’exigència és menor. Les seves obligacions es limiten a informar a les empreses concurrents (neteja, ascensors, etc.) de les mesures de prevenció necessàries i de les actuacions a seguir en cas d’emergència.

A aquest efecte i davant de la complexitat de l’observança i del compliment d’aquesta Llei, recomanem l’assessorament d’una empresa dedicada a la prevenció de riscos laborals.

Si vols estar informat sobre el mon de l'Administració de Finques, et pots subscriure per rebre aquestes noticies

Aquí cal posar el formulari de newsletter

Més actualitat

El sector es mou i nosaltres t’ho expliquem
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Espais destacats

Lorem ipsum dolor sit amet

RSC

Lorem ipsum dolor sit amet

Borsa de treball

Busques feina?

Revista Consell

Consulta-la!
Desplaça cap amunt