cafbl


CURS BONIFICABLE
(Les empreses poden recuperar l'import parcial del curs, si tenen crèdit disponible)

cafbl
Data
19 i 26 de setembre de 2019
Horari
de 10:00 h a 14:00 h
Lloc
CAFBL
Places
(places limitades)
Inscripció
Online
Preu
135 euros
Durada
8 h presencials

Curs destinat a:
  • Col·legiats
  • Oficials Habilitats
  • Empleats
cafbl
inscripció online

Inscripció reservada als Administradors de Finques Col·legiats i als seus empleats.
cafbl
Professor:
Sr. Antonio Izquierdo
Diplomat en Ciències Empresarials i Postgrau en Direcció financera per la Universitat de Barcelona, MBA per EAE Business School i Màster en Direcció Comercial i Màrqueting per ESADE. Soci Director a Izquierdo més Motter Consulting SL.
cafbl

OBJECTIU GENERAL


Facilitar al despatx solucions pràctiques en la gestió de les estratègies i accions de fidelització i captació de clients en l'entorn actual i amb les dificultats que això suposa.


CONTINGUTS

  • Fonaments del Màrqueting: Per iniciar una sessió d'aquestes característiques és fonamental disposar d'una base comuna sobre els principals conceptes que desenvolupen en el màrqueting de serveis professionals.

    • Què és el Màrqueting de Serveis Professionals?
    • Punts clau: Preu, Comunicació, Comercialització i Servei
    • Què entenem per fidelització i captació de clients?
    • Gestió d'expectatives en l'entorn actual
  • Fidelització de Clients

    • Les claus de la fidelització

      • Coneixement dels nostres clients
      • Màrqueting relacional
      • Gestió de la informació dels meus clients

    • Accions de fidelització vinculades a:

      • Preu dels nostres serveis professionals
      • Comunicació a clients
      • Comercialització de serveis existents
      • Gestió del servei prestat
      • Exemples pràctics


  • Captació de Clients

    • Estratègies de creixement associades a la captació de clients
    • Accions de Captació de clients vinculades a:

      • Comercialització. Canals de comercialització
      • Comunicació. El màrqueting 1.0 i 2.0
      • Servei i com potenciar-davant de possibles clients
      • Preu i com superar les barreres
      • Exemples pràctics
El Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona - Lleida, com a entitat organitzadora de la formació en col·laboració amb Egara formació, ofereix el servei de gestió del sistema de la bonificació, sense cap cost addicional, a tots els seus col·legiats i a totes aquelles societats que constin registrades en aquest Col·legi. L'import d'aquest curs és, totalment o parcialment bonificable a partir del crèdit disponible de cada empresa, per la "Fundación Estatal para la Formación en el Empleo" i el Fons Social Europeu.

Tens dues possibilitats per inscriure't al curs:

1) Fas ús de la bonificació i el Col·legi la gestiona:

En cas de fer ús de la bonificació del curs i de que el Col·legi la gestioni, caldrà que enviïs la següent documentació abans de dijous 12 de setembre al correu electrònic formacio@cafbl.cat, i portis els ORIGINALS dels següents fitxers, el primer dia lectiu:

Un professional autònom també pot bonificar la formació dels treballadors que es troben al seu càrrec. Per això s'haurà de donar d'alta a l'aplicació telemàtica de la FUNDAE *, i obtenir el certificat com a persona física. Recomanem demanar aquest certificat amb un mes d’antel·lació per tenir-lo disponible quan vulgueu realitzar el curs desitjat.

* A continuació, et detallem quina documentació és necessària lliurar per poder obtenir l'autorització d'accés a l'aplicació en el cas que la seva empresa actuï com a autònom (NIF):
  • Sol·licitud signada per l'interessat. (Document executat per l'empresa en què sol·liciti l'obtenció de l'autorització d'accés a l'aplicació, signat).
  • Fotocòpia del DNI (llegible i per les 2 cares).
  • Còpia rebut autònom de cotització a la Seguretat Social o número i rebut de col·legiat.
  • Relació Nominal de Treballadors al seu càrrec amb codificació informàtica i empremta digital (antic TC2).
  • Acreditació de que disposa de certificat de firma digital o DNI electrònic.
  • Adreça de correu electrònic i telèfon de contacte.
L'esmentada documentació s’ha d’enviar al núm. de fax 91.119.54.02 o bé a través del Portal de l’Administració Electrònica: https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do.


2) No fas ús de la bonificació:

En cas de no fer ús de la bonificació del curs, només caldrà que enviïs la fitxa d'inscripció al correu electrònic formacio@cafbl.cat abans de dijous 12 de setembre, i portis els ORIGINALS dels següents fitxers, el primer dia lectiu:

FITXA DE PREINSCRIPCIÓ

AVÍS: Us recordem que si voleu la factura a nom de la Societat que teniu registrada al CAFBL, cal que les inscripcions es facin accedint al WEB amb el vostre codi de Societat i el password corresponent. Com es tracta d’un procés totalment automatitzat, de no fer-ho així la factura serà emesa a nom del Col·legiat, sense possibilitat de canviar-ho una cop feta l’inscripció.
Has de saber...
  • Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre el Curs/Conferència o modificar les dates i només en aquest cas, es retornarà l’import íntegre.
  • En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
  • Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat) i les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència, suposaran una retenció del 25 % de l’import.

Per a qualsevol aclariment al respecte, pots adreçar-te al correu del Departament de Formació formacio@cafbl.cat o al telèfon 93 451 02 02.


 

cafbl
 

Segueix-nos a: cafbl
facebook
twitterfacebook

Copyright 2011 © Col·legi d´Administradors de Finques de Barcelona i Lleida
C/ Mallorca, 214 entresol 5è- 08008 Barcelona · E-mail: cafbl@cafbl.cat · Telf: 93 451 02 02