
|
Com adaptar i mantenir la rendibilitat del meu despatx a la situació actual i futura
|
|
|
|
|
|
|
CURS BONIFICABLE
(Les empreses poden recuperar l'import parcial del curs, si tenen crèdit disponible)
|
|
 |
Data
|
14 de desembre
|
Horari
|
9.30 h a 14.00 h
|
Lloc
|
Presencial CAFBL
|
Places
|
Limitades
|
Inscripció
|
On-line
|
Preu
|
65 €
|
Durada
|
4 hores 30 min
|
Curs destinat a: - Col·legiats
- Oficials Habilitats
- Empleats
|
|
 |
|
|

1.- Fer reserva de plaça omplint el formulari.
2.- Una vegada realitzada dita reserva es podrà fer el pagament.
3.- Pagament a través de targeta de crèdit.
4.- En cas que no es realitzi el pagament en el termini de 5 dies hàbils s'anul·larà la reserva.
|
|
|
|
|
|
|
Docent
|
 | Antonio Izquierdo - Consultor especialista en desenvolupament de despatxos professionals. Professor en EAE Bussines School. Diplomat en Ciències Empresarials. |
|
|
Objectiu El curs pretén conèixer la situació real del despatx i oferir recomanacions a curt, mitjà i llarg termini per preparar el meu despatx en un entorn més competitiu.
Temari - Com saber i conèixer la situació real del meu despatx més enllà del meu compte d'explotació.
- Quin model econòmic haig de dur a terme per mantenir la competitivitat del meu despatx.
- Quina estructura d'ingressos, despeses de personal i despeses d'explotació requereix el meu despatx depenent de la seva grandària.
- Quines decisions haig de prendre i com prioritzar-les.
- Quins indicadors preventius m'ajudaran a conèixer el meu despatx.
- Quines accions sobre la digitalització del meu despatx haurem de dur a terme.
- Quins canvis sobre el model de negoci actual seran claus per mantenir la competitivitat del meu despatx.
 DOCUMENTACIÓ BONIFICACIÓ |
|
|
|
|
|
CERTIFICAT En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d'assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d'assistència no obtindran cap acreditació.
AVÍS Et recordem que si vols la factura a nom de la Societat que tens registrada al CAFBL, cal que les inscripcions es facin accedint a la WEB amb el codi de la Societat i la contrasenya corresponent. Com es tracta d’un procés totalment automatitzat, de no fer-ho així la factura serà emesa a nom del Col·legiat, sense possibilitat de canviar-ho una cop feta la inscripció.
|
|
|
|
|
Has de saber... - Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre el Curs/Conferència o modificar les dates i només en aquest cas, es retornarà l’import íntegre.
- En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
- Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat) i les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència, suposaran una retenció del 25 % de l’import.
|
|
|
|
Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te al correu del Departament de Formació formacio@cafbl.cat o al telèfon 93 451 02 02.
|
|
|
|
|
|
|
|