Com adaptar i mantenir la rendibilitat del meu despatx a la situació actual i futura
cafbl

Com adaptar i mantenir la rendibilitat del meu despatx a la situació actual i futura
 
cafbl
cafbl

CURS BONIFICABLE
(Les empreses poden recuperar l'import parcial del curs, si tenen crèdit disponible)

cafbl
cafbl
Data 14 de desembre
Horari 9.30 h a 14.00 h
Lloc Presencial CAFBL
Places Limitades
Inscripció On-line
Preu 65 €
Durada 4 hores 30 min

Curs destinat a:

  • Col·legiats
  • Oficials Habilitats
  • Empleats
cafbl
 

inscripció online

1.- Fer reserva de plaça omplint el formulari.

2.- Una vegada realitzada dita reserva es podrà fer el pagament.

3.- Pagament a través de targeta de crèdit.

4.- En cas que no es realitzi el pagament en el termini de 5 dies hàbils s'anul·larà la reserva.

 
cafbl
cafbl
PRESENCIAL
 
cafbl
Docent
Antonio Izquierdo - Consultor especialista en desenvolupament de despatxos professionals. Professor en EAE Bussines School. Diplomat en Ciències Empresarials.
cafbl
Objectiu

El curs pretén conèixer la situació real del despatx i oferir recomanacions a curt, mitjà i llarg termini per preparar el meu despatx en un entorn més competitiu.

 
Temari
  • Com saber i conèixer la situació real del meu despatx més enllà del meu compte d'explotació.
  • Quin model econòmic haig de dur a terme per mantenir la competitivitat del meu despatx.
  • Quina estructura d'ingressos, despeses de personal i despeses d'explotació requereix el meu despatx depenent de la seva grandària.
  • Quines decisions haig de prendre i com prioritzar-les.
  • Quins indicadors preventius m'ajudaran a conèixer el meu despatx.
  • Quines accions sobre la digitalització del meu despatx haurem de dur a terme.
  • Quins canvis sobre el model de negoci actual seran claus per mantenir la competitivitat del meu despatx.



DOCUMENTACIÓ BONIFICACIÓ

CERTIFICAT
En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d'assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d'assistència no obtindran cap acreditació.

AVÍS
Et recordem que si vols la factura a nom de la Societat que tens registrada al CAFBL, cal que les inscripcions es facin accedint a la WEB amb el codi de la Societat i la contrasenya corresponent. Com es tracta d’un procés totalment automatitzat, de no fer-ho així la factura serà emesa a nom del Col·legiat, sense possibilitat de canviar-ho una cop feta la inscripció.


Has de saber...

  • Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre el Curs/Conferència o modificar les dates i només en aquest cas, es retornarà l’import íntegre.
  • En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
  • Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat) i les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència, suposaran una retenció del 25 % de l’import.

Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te al correu del Departament de Formació formacio@cafbl.cat o al telèfon 93 451 02 02.
cafbl

Segueix-nos a: cafbl
linkedin twitter instagram facebook youtube  

Copyright 2011 © Col·legi d´Administradors de Finques de Barcelona-Lleida
C/ Mallorca, 214 Local - 08008 Barcelona · E-mail: cafbl@cafbl.cat · Telf: 93 451 02 02