
|
La Directiva UE 2024/1275: Cap a l'Eficiència Energètica i la Descarbonització del Parc Immobiliari
|
|
|
|
|
|
 |
Data
|
25 de febrer
|
Horari
|
12.30 h a 14 h
|
Lloc
|
Connexió ZOOM
|
Places
|
Limitades
|
Inscripció
|
On-line
|
Preu
|
20 €
|
Curs destinat a:
- Col·legiats
- Oficials Habilitats
- Empleats
|
|
 |
|
|

1.- Fer reserva de plaça fent un clic en el botó INSCRIPCIÓ ON-LINE.
2.- Una vegada realitzada la reserva es podrà fer el pagament.
3.- Pagament a través de targeta de crèdit.
4.- En cas que no es realitzi el pagament en el termini de 5 dies hàbils s'anul·larà la reserva.
|
|
|
|
|
|
|
Presentació i Moderació  | Albert Pérez - Assessor d'enginyeria del CAFBL | Ponent  | Ainhoa Mata - Cap d’Unitat d’Edificis. Institut Català d’Energia. Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica de la Generalitat de Catalunya. |
|
|
Conèixer els aspectes claus de la Directiva UE 2024/1275: Millora de l’eficiència energètica i reducció de les emissions de gasos d’efecte hivernacle al parc immobiliari europeu.
Programa
- Introducció a la Directiva UE 2024/1275.
- Objectius estratègics.
- Requisits per a edificis de zero emissions.
- Energies renovables i Innovació.
- Impactes socials i econòmics.
- Implementació i seguiment.
- Conclusions.
|
|
|
|
|
Has de saber... - Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre el Curs/Conferència o modificar les dates i només en aquest cas, es retornarà l’import íntegre.
- En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
- Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat) i les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència, suposaran una retenció del 25 % de l’import.
|
|
|
|
|
|
|
|
|