
|
Gestió, eines i estratègia als despatxos dels AFC Com evolucionar amb criteris empresarials i preparar-nos per afrontar un futur de canvis
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Data
|
1er. Taller: 25/02/2021
2n. Taller: 11/03/2021
|
Horari
|
10.00 a 14.00 h 15.00 a 17.00 h
|
Lloc
|
On-line Connexió ZOOM
|
Places
|
Limitades
|
Inscripció
|
On-line
|
Preu
|
1er Taller: 312 €
2n Taller: 312 €
1er i 2n Taller: 507 € (Inclou Skype de 45 minuts)
|
Durada
|
6 hores / cada taller
|
Curs destinat a: - Col·legiats
- Oficials Habilitats
- Empleats
|
|
 |
|
|
1.- Fer reserva de plaça fent un clic en el botó INSCRIPCIÓ ON-LINE.
2.- Una vegada realitzada la reserva es podrà fer el pagament.
3.- Pagament a través de targeta de crèdit.
4.- En cas que no es realitzi el pagament en el termini de 5 dies hàbils s'anul·larà la reserva.
|
|
|
|
|
|
El curs consta de dos tallers on pots apuntar-te als dos o només al que t'interessi.
S'impartirà per ZOOM i un dia abans de la data d'inici rebràs un correu electrònic amb la invitació a la connexió.
1er. Taller: Model d’organització: gestió, metodologia i eines per superar el “dia a dia".
2n. Taller: La rendibilitat del despatx de l’Administrador de Finques: estratègies per evolucionar amb criteris empresarials.
|
|
|
Ponent
|
Sr. Joan Lluís Saperas - Diplomat en Ciències Empresarial (EAEE de Barcelona) i Control de Gestió per EADA. Auditor-Censor Jurat de Comptes i Administrador de Finques.
|
|
Objectius Oferir una expectativa d’evolució dels despatxos dels Administradors de Finques, recolzada en models pràctics, eines i estratègies, que permetin als participants dur-la a la realitat, superant els impediments personals, de la gestió ordinària i de la seva organització.
Metodologia A través d’un format que pretén que el participant percebi l’aplicació immediata, farem dinàmiques per tal d’assolir una anàlisi i reflexió individual, que culmini en la base d’un pla d’accions que ho faci possible. Coneixem la dificultat dels despatxos dels Administradors de Finques, per introduir canvis, aconseguir implantar-los i evolucionar. Us donarem metodologia i eines pràctiques perquè pugueu “passar a l’acció”, millorar la gestió del vostre despatx i d’aquesta forma, començar a posar bases sòlides per enfrontar un futur incert. Per això, oferim tota l’experiència i el coneixement del sector del Administrador de Fincas, en dos tallers especialitzats, dissenyats per donar resposta i abordar aquests dos grans temes, que impedeixen l’evolució dels despatxos perquè es puguin posar al nivell d’exigència dels temps actuals. VEURE TEMARI
|
|
|
|
|
CERTIFICAT En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d'assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d'assistència no obtindran cap acreditació.
AVÍS Et recordem que si vols la factura a nom de la Societat que tens registrada al CAFBL, cal que les inscripcions es facin accedint a la WEB amb el codi de la Societat i la contrasenya corresponent. Com es tracta d’un procés totalment automatitzat, de no fer-ho així la factura serà emesa a nom del Col·legiat, sense possibilitat de canviar-ho una cop feta la inscripció.
|
|
|
|
|
Has de saber... - Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre el Curs/Conferència o modificar les dates i només en aquest cas, es retornarà l’import íntegre.
- En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
- Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat) i les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència, suposaran una retenció del 25 % de l’import.
|
|
|
|
Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te al correu del Departament de Formació formacio@cafbl.cat o al telèfon 93 451 02 02.
|
|
|
|
|
|
|
|