50 preguntes habituals en Administració de Finques. FAQ's de l'assessoria jurídica del CAFBL
Curs Presencial - 50 preguntes habituals en Administració de Finques. FAQ's de l'assessoria jurídica del CAFBL - Data: 20 de novembre
cafbl


50 preguntes habituals en Administració de Finques
FAQ's de l'assessoria jurídica del CAFBL

 
cafbl
cafbl
cafbl
Data 20 de novembre
Horari 10 h a 13 h
Lloc Presencial CAFBL
Places Limitades
Inscripció On-line
Preu 25 €
Durada 3 hores

Curs destinat a:

  • Col·legiats
  • Oficials Habilitats
  • Empleats
cafbl
 

inscripció online

1.- Fer reserva de plaça omplint el formulari.

2.- Una vegada realitzada dita reserva es podrà fer el pagament.

3.- Pagament a través de targeta de crèdit.

4.- En cas que no es realitzi el pagament en el termini de 5 dies hàbils s'anul·larà la reserva.

 
cafbl
cafbl

PRESENCIAL
 
cafbl
Moderadora
 
Lourdes Ciuró - Cap de relacions Institucionals  i difusió del CAFBL


Ponents
 
Marta Martín - Assessora Jurídica del CAFBL.
Cristina Vallejo - Assessora Jurídica del CAFBL.
cafbl
Objectiu

Divulgar amb caràcter formatiu les consultes més habituals rebudes a l'assessoria jurídica del CAFBL. Abordarem des d'un punt de vista teòric-pràctic aquelles qüestions més controvertides plantejades als assessors jurídics, en una formació orientada al debat obert entre els ponents i els col·legiats, així com aquelles qüestions més senzilles que tot administrador de finques ha de conèixer però regularment generen controvèrsies interpretació.


 
Contingut
  • Adopció d'acords.
  • Funcions de l'administrador i del president.
  • Obres i reparacions a comunitats de propietaris.
  • Actes comunitàries.
  • Traspassos de carteres.
  • Clàusules nul·les en arrendaments.
  • Durada dels contractes.
  • Repercussió de despeses a l'arrendatari.
  • Obres i reparacions en arrendaments.
  • Contenció de rendes.
  • Concepte gran tenidor.

 

CERTIFICAT
En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d'assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d'assistència no obtindran cap acreditació.

AVÍS
Et recordem que si vols la factura a nom de la Societat que tens registrada al CAFBL, cal que les inscripcions es facin accedint a la WEB amb el codi de la Societat i la contrasenya corresponent. Com es tracta d’un procés totalment automatitzat, de no fer-ho així la factura serà emesa a nom del Col·legiat, sense possibilitat de canviar-ho una cop feta la inscripció.


Has de saber...

  • Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre el Curs/Conferència o modificar les dates i només en aquest cas, es retornarà l’import íntegre.
  • En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
  • Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat) i les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència, suposaran una retenció del 25 % de l’import.

Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te al correu del Departament de Formació formacio@cafbl.cat o al telèfon 93 451 02 02.
cafbl

Segueix-nos a: cafbl
linkedin twitter instagram facebook youtube  

Copyright 2011 © Col·legi d´Administradors de Finques de Barcelona-Lleida
C/ Mallorca, 214 Local - 08008 Barcelona · E-mail: cafbl@cafbl.cat · Telf: 93 451 02 02