|
Conceptes bàsics de l'administració de finques per a auxiliars administratius
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Data
|
5 i 12 de novembre
|
Horari
|
10 h a 14 h
|
Lloc
|
Presencial CAFBL
|
Places
|
Limitades
|
Inscripció
|
On-line
|
Preu
|
100 €
|
Durada
|
8 hores
|
Curs destinat a: - Col·legiats
- Oficials Habilitats
- Empleats
|
|
|
|
|
1.- Fer reserva de plaça fent un clic en el botó INSCRIPCIÓ ON-LINE.
2.- Una vegada realitzada la reserva es podrà fer el pagament.
3.- Pagament a través de targeta de crèdit.
4.- En cas que no es realitzi el pagament en el termini de 5 dies hàbils s'anul·larà la reserva.
|
|
|
|
|
|
Ponents
|
| Montse Bassas - Administradora de Finques i vocal de la Junta de Govern del CAFBL. | | Alberto Izquierdo - Administrador de Finques i Secretari del CAFBL. | | Rubén Llach - Administrador de Finques i Vicepresident del CAFBL. | | Albert Navarro - Administrador de Finques i vocal de la Junta de Govern del CAFBL. |
|
|
Objetiu El personal administratiu d'una administració de finques requereix coneixements inicials mínims sobre l'administració de comunitats de propietaris i sobre arrendaments. Aquest curs pretén ser una aproximació a aquests conceptes per reduir el temps de formació i adaptació del personal que s'ha incorporat al nostre sector o tenen la intenció de fer-ho, facilitant així la integració a la dinàmica de les empreses d'administració de finques.
Programa - Conceptes bàsics de Propietat Horitzontal.
- Què és una Comunitat de Propietaris? Despeses comunes i quota de participació, elements comuns i privatius, òrgans de la Comunitat, Juntes de Propietaris, convocatòries, actes i execució d'acords, liquidació anual.
- Conceptes bàsics d'Arrendaments Urbans.
- Contracte d'arrendament, durada i pròrrogues, obres i reparacions, actualització de renda i repercussions, liquidació d'ingressos i despeses.
- Documentació bàsica en Administració de Finques.
- Contractes de serveis, subministraments, obra, ITE, inspeccions periòdiques.
- Gestió bàsica d'incidències.
- Atenció telefònica, seguiment i gestió d'incidències.
|
|
|
|
|
CERTIFICAT En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d'assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d'assistència no obtindran cap acreditació.
AVÍS Et recordem que si vols la factura a nom de la Societat que tens registrada al CAFBL, cal que les inscripcions es facin accedint a la WEB amb el codi de la Societat i la contrasenya corresponent. Com es tracta d’un procés totalment automatitzat, de no fer-ho així la factura serà emesa a nom del Col·legiat, sense possibilitat de canviar-ho una cop feta la inscripció.
|
|
|
|
|
Has de saber... - Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre el Curs/Conferència o modificar les dates i només en aquest cas, es retornarà l’import íntegre.
- En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
- Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat) i les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència, suposaran una retenció del 25 % de l’import.
|
|
|
|
Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te al correu del Departament de Formació formacio@cafbl.cat o al telèfon 93 451 02 02.
|
|
|
|
|
|
|
|