
|
Conceptes bàsics de l'administració de finques per a auxiliars administratius en Propietat Vertical
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
Data
|
3 i 10 de juny
|
Horari
|
10 h a 14 h
|
Lloc
|
Presencial CAFBL
|
Places
|
Limitades
|
Inscripció
|
On-line
|
Preu
|
150 €
|
Durada
|
8 hores
|
Curs destinat a: - Col·legiats
- Oficials Habilitats
- Empleats
|
|
 |
|
|

1.- Fer reserva de plaça fent un clic en el botó INSCRIPCIÓ ON-LINE.
2.- Una vegada realitzada la reserva es podrà fer el pagament.
3.- Pagament a través de targeta de crèdit.
4.- En cas que no es realitzi el pagament en el termini de 5 dies hàbils s'anul·larà la reserva.
|
|
|
|
|
|
Ponents
|
.jpg) | Antonia Barranco - Administradora de Finques i vocal de la Junta de Govern del CAFBL. |  | Montse Bassas - Administradora de Finques i vicepresidenta del CAFBL. |  | Carlota Perea - Directora de Ferrer & Ojeda Network. |
|
|
Objetiu El personal administratiu d’una administració de finques requereix uns coneixements mínims inicials en administració de patrimonis en règim d’arrendament. Aquest curs pretén dotar-los de les eines bàsiques per a una adaptació més ràpida al sector, una integració més dinàmica a l’empresa i en definitiva, un millor punt de partida per al desenvolupament de la seva tasca.
Programa - Conceptes bàsics d’Arrendaments Urbans.
- Contracte d’arrendament, durada i pròrrogues, obres i reparacions, actualització de renda i repercussions, liquidació d’ingressos i despeses.
- Documentació bàsica en Administració de Finques.
- Contractes de servei, subministraments, obra, ITE, inspeccions periòdiques.
- Assegurances per protegir el patrimoni.
- Assegurances recomanades per tipologia de client. Estructura bàsica assegurances multirrisc. Què passa en cas de sinistre? Diccionari de conceptes.
- Gestió bàsica d’incidències.
- Atenció telefònica, seguiment i gestió d’incidències.
|
|
|
|
|
CERTIFICAT En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d'assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d'assistència no obtindran cap acreditació.
AVÍS Et recordem que si vols la factura a nom de la Societat que tens registrada al CAFBL, cal que les inscripcions es facin accedint a la WEB amb el codi de la Societat i la contrasenya corresponent. Com es tracta d’un procés totalment automatitzat, de no fer-ho així la factura serà emesa a nom del Col·legiat, sense possibilitat de canviar-ho una cop feta la inscripció.
|
|
|
|
|
Has de saber... - Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre el Curs/Conferència o modificar les dates i només en aquest cas, es retornarà l’import íntegre.
- En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
- Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat) i les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència, suposaran una retenció del 25 % de l’import.
|
|
|
|
Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te al correu del Departament de Formació formacio@cafbl.cat o al telèfon 93 451 02 02.
|
|
|
|
|
|
|
|