Conceptes bàsics de l'administració de finques per a auxiliars administratius en Propietat Vertical
Curs Presencial - Conceptes bàsics de l'administració de finques per a auxiliars administratius en Propietat Vertical - Data: 3 i 10 de juny
cafbl


Conceptes bàsics de l'administració de finques per a auxiliars administratius en Propietat Vertical
 
cafbl
cafbl
cafbl
Data 3 i 10 de juny
Horari 10 h a 14 h
Lloc Presencial CAFBL
Places Limitades
Inscripció On-line
Preu 150 €
Durada 8 hores

Curs destinat a:

  • Col·legiats
  • Oficials Habilitats
  • Empleats
cafbl
 

inscripció online

1.- Fer reserva de plaça fent un clic en el botó INSCRIPCIÓ ON-LINE.

2.- Una vegada realitzada la reserva es podrà fer el pagament.

3.- Pagament a través de targeta de crèdit.

4.- En cas que no es realitzi el pagament en el termini de 5 dies hàbils s'anul·larà la reserva.

 
cafbl
cafbl

Ponents


 


 
Antonia Barranco - Administradora de Finques i vocal de la Junta de Govern del CAFBL.
Montse Bassas - Administradora de Finques i vicepresidenta del CAFBL.
Carlota Perea - Directora de Ferrer & Ojeda Network.
cafbl
Objetiu
 
El personal administratiu d’una administració de finques requereix uns coneixements mínims inicials en administració de patrimonis en règim d’arrendament. Aquest curs pretén dotar-los de les eines bàsiques per a una adaptació més ràpida al sector, una integració més dinàmica a l’empresa i en definitiva, un millor punt de partida per al desenvolupament de la seva tasca.

 

Programa
  • Conceptes bàsics d’Arrendaments Urbans.
    • Contracte d’arrendament, durada i pròrrogues, obres i reparacions, actualització de renda i repercussions, liquidació d’ingressos i despeses.
 
  • Documentació bàsica en Administració de Finques.
    • Contractes de servei, subministraments, obra, ITE, inspeccions periòdiques.
 
  • Assegurances per protegir el patrimoni.
    • Assegurances recomanades per tipologia de client. Estructura bàsica assegurances multirrisc. Què passa en cas de sinistre? Diccionari de conceptes.
 
  • Gestió bàsica d’incidències.
    • Atenció telefònica, seguiment i gestió d’incidències.

CERTIFICAT
En finalitzar el curs es lliurarà un certificat d'assistència a aquells alumnes que hagin assistit com a mínim a un 75% de les hores lectives, les persones que no arribin a aquest 75% d'assistència no obtindran cap acreditació.

AVÍS
Et recordem que si vols la factura a nom de la Societat que tens registrada al CAFBL, cal que les inscripcions es facin accedint a la WEB amb el codi de la Societat i la contrasenya corresponent. Com es tracta d’un procés totalment automatitzat, de no fer-ho així la factura serà emesa a nom del Col·legiat, sense possibilitat de canviar-ho una cop feta la inscripció.


Has de saber...

  • Si no s’arriba al número d’alumnes previst, el Col·legi pot suspendre el Curs/Conferència o modificar les dates i només en aquest cas, es retornarà l’import íntegre.
  • En el cas que les inscripcions superin el número de places màximes, aquestes seran cobertes per rigorós ordre de matriculació.
  • Les cancel·lacions d’inscripcions hauran de ser notificades per escrit al Col·legi (formacio@cafbl.cat) i les que es realitzin dintre dels 3 dies anteriors a l’inici del Curs/Conferència, suposaran una retenció del 25 % de l’import.

Per a qualsevol aclariment sobre aquest tema, pots dirigir-te al correu del Departament de Formació formacio@cafbl.cat o al telèfon 93 451 02 02.
cafbl

Segueix-nos a: cafbl
linkedin twitter instagram facebook youtube  

Copyright 2011 © Col·legi d´Administradors de Finques de Barcelona-Lleida
C/ Mallorca, 214 Local - 08008 Barcelona · E-mail: cafbl@cafbl.cat · Telf: 93 451 02 02