Compromesos amb tu
Ciutadania

Un Administrador de Finques aconsegueix rehabilitar un edifici, expulsar okupes i reconciliar veïns… Tot en un matí!

Compartir aquesta entrada

Marta Agraz, Directora de Comunicació del CAFBL

[Concurs NOVA WEB: Aquesta informació és totalment falsa, es tracta d’un contingut creat per a un concurs]

El que semblava una jornada rutinària s’ha convertit en una fita històrica. Segons fonts veïnals i algun lloro xerraire del barri, un administrador de finques col·legiat ha aconseguit el que molts creien impossible: rehabilitar un edifici sencer, desallotjar una família d’okupes i mediar en la reconciliació de dos veïns enfrontats per l’ús de l’ascensor, tot abans de l’hora del vermut.

Rehabilitació Exprés: “Ni els de Bricomanía ho farien tan ràpid!”

Testimonis asseguren que l’administrador de finques va arribar a l’edifici a les 8h amb un casc, un maletí i una carpeta plena de pressupostos. En menys de dues hores, ja havia aconseguit que tots els propietaris aprovessin per unanimitat la rehabilitació energètica de l’immoble. “Va ser màgic. Ni tan sols vam discutir pel color de la façana”, declarava una veïna encara incrèdula. “Crec que ens va hipnotitzar amb el tema de les subvencions”, afegia un altre.

Okupes Fora: “Ens va convèncer amb una xerrada sobre convivència”

A les 10h, l’administrador de finques va ser alertat de la presència d’okupes al baix. Lluny de trucar a la policia, va optar per la mediació. Després d’una breu reunió al replà, els okupes van abandonar el pis voluntàriament, agraint els consells sobre la importància de respectar la propietat aliena. “Marxem perquè aquí es respira molta harmonia”, declaraven abans de marxar, deixant l’habitatge més net que quan hi van entrar.

Mediació Veïnal: “Ara compartim l’ascensor… i fins i tot el paraigües”

Però la gesta no va acabar aquí. A les 11.30, l’administrador de finques va ser testimoni d’una acalorada discussió entre dos veïns per l’ús excessiu de l’ascensor. Amb un somriure i un parell de galetes, va aconseguir que tots dos signessin un acord de pau i es comprometessin a compartir l’ascensor i fins i tot el paraigües quan plogui. “Ara som amics. Fins i tot hem creat un grup de WhatsApp per compartir memes!”, asseguren els protagonistes.

L’Administrador de Finques, nou superheroi urbà?

El Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida ja estudia la possibilitat de dotar els seus col·legiats de capes i antifaços, vist l’èxit d’aquest cas. “No descartem impartir tallers de màgia i mediació exprés a la propera formació”, afirma un portaveu.

Mentrestant, els veïns de l’edifici ja planen erigir una estàtua en honor al seu administrador. “Si aconsegueix que la propera junta duri menys d’una hora, el fem president vitalici”, conclouen entre rialles.

Notícia patrocinada pel CAFBL, on els administradors de finques fan possible l’impossible… i amb molt sentit de l’humor!

 

Vols conèixer a aquest administrador?? S’ha infiltrat amb la resta de membres del Col·legi! Troba’l!

Si vols estar informat sobre el mon de l'Administració de Finques, et pots subscriure per rebre aquestes noticies

Aquí cal posar el formulari de newsletter

Més actualitat

El sector es mou i nosaltres t’ho expliquem
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Espais destacats

Lorem ipsum dolor sit amet

RSC

Lorem ipsum dolor sit amet

Borsa de treball

Busques feina?

Revista Consell

Consulta-la!
Desplaça cap amunt