Comunicació
Actualitat

Canvis en la documentació de les instal·lacions de Baixa Tensió davant les distribuïdores d’electricitat

Compartir aquesta entrada
A partir del 13 de setembre de 2021 s’aplicaran canvis en la documentació de seguretat industrial que cal aportar per a la tramitació de les instal·lacions elèctriques, en els canvis contractuals que es produeixin a sol·licitud dels consumidors o en tràmits de companyia per donar d’alta o modificar el contracte d’accés de:
  • Nou subministrament
  • Alta en segona ocupació o recuperació de CUPS (es produeix després d’una resolució de contracte d’accés) sense increment de potència.
  • Canvi de nom (traspàs o subrogació de contracte)
  • Canvi tècnic: Variació de la potència contractada.
Com sempre, per a qualsevol dubte o més informació sobre el tema pots adreçar-te al nostre servei d’assessoria d’enginyeria, per telèfon, presencial amb cita prèvia o mitjançant les assessories en línia a través de la web col·legial: www.cafbl.cat.

Si vols estar informat sobre el mon de l'Administració de Finques, et pots subscriure per rebre aquestes noticies

Aquí cal posar el formulari de newsletter

Més actualitat

El sector es mou i nosaltres t’ho expliquem
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Espais destacats

Lorem ipsum dolor sit amet

RSC

Lorem ipsum dolor sit amet

Borsa de treball

Busques feina?

Revista Consell

Consulta-la!
Desplaça cap amunt