Comunicació
Actualitat

Lorenzo Viñas, nou president del Consell de Col·legis Territorials d’Administradors de Finques

Compartir aquesta entrada

El president del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona-Lleida (CAFBL), Lorenzo Viñas, ha estat elegit nou president del Consell de Col·legis Territorials d’Administradors de Finques de Catalunya, en substitució d’Enrique Vendrell.

El nomenament s’ha fet en el ple del consell i ha estat aprovat per unanimitat per tots els membres, i Viñas ocuparà el càrrec durant els pròxims quatre anys, informa l’entitat en un comunicat aquest divendres.

Viñas ha destacat el seu compromís en el sector: “Els administradors de finques som els professionals que vetllem per a la preservació del dret a l’habitatge digne en el marc d’un parc segur, sostenible i eficient i és per això que hem de treballar amb gran esforç per avançar cap a noves línies de reconeixement social de la professió”.

LLEGIR LA NOTÍCIA AL COMPLET A “ALDIA”: https://www.aldia.cat/espanya/noticia-lorenzo-vinas-nou-president-consell-collegis-territorials-dadministradors-finques-20230127115456.html

Si vols estar informat sobre el mon de l'Administració de Finques, et pots subscriure per rebre aquestes noticies

Aquí cal posar el formulari de newsletter

Més actualitat

El sector es mou i nosaltres t’ho expliquem
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit.

Espais destacats

Lorem ipsum dolor sit amet

RSC

Lorem ipsum dolor sit amet

Borsa de treball

Busques feina?

Revista Consell

Consulta-la!
Desplaça cap amunt